Chinese voetmassage

CHINFLEX Chinese voetmassage

Al eeuwenlang bewijst deze natuurlijke geneeswijze zijn effectiviteit. De Chinese voetmassage is op 2 systemen gebaseerd. Ze werken volgens de acupunctuur punten en de extra punten op de voeten en volgens de zones die overeenkomen met de organen en weefsels van het lichaam. Daarbuiten is het een genot voor je voeten en een weldaad voor lichaam en geest.

Wat zijn de voordelen?

• Het stimuleert de bloedcirculatie en lost daardoor bloedstagnatie op.
    Voetmassage verwijdt smalle aderen, helpt om afvalstoffen te verwijderen, vult de weefsels met bloed, verbetert de bloedcirculatie in de weefsels en versnelt de bloed- en lymfecirculatie. Bovendien kan het ook de zuurstof toevoer naar de weefsels en het hart verhogen.
  • Verminderen van vermoeidheid en het opbouwen van het afweersysteem.
    Een ophoping van afvalstoffen kan een gevoel van vermoeidheid en spierzwakte geven. Als men zich dan ook nog wat depressief voelt verergert dit de vermoeidheid. Door de massage versnelt de afvoer van afvalstoffen en vermindert de vermoeidheid.
  • Stimulatie van de Chi (energie) stroom en bloed om zo de balans van de organen te reguleren. Omdat in de voeten de meridianen (energiebanen in ons lichaam) aankomen of starten die te maken hebben met de belangrijkste interne organen en omdat de voet het hele lichaam (zonetheorie) vertegenwoordigt, kunnen via de voeten erg veel ziektebeelden van veel belangrijke organen behandeld worden.
  • Het kan het hele lichaam reguleren .
    Het stimuleren van bepaalde reflexzones en punten op de voeten geeft direct een regulerend effect op de weefsels en organen en verhoogt de weerstand van het lichaam tegen ziekten. Voetmassage heeft de mogelijkheid om het hele lichaam terug in balans te brengen.
  • Het is betrouwbaar en veilig zonder bijwerking .
    Het verstevigt het zelfgenezende vermogen van de mens, waardoor de gezondheid en het geluksgevoel toeneemt. Omdat er geen chemische stoffen worden toegevoegd ontstaan er nooit bijwerkingen zoals bij medicijn gebruik. Wat niet wegneemt dat als het lichaam zich gaat herstellen en afvalstoffen gaat afvoeren er wel tijdelijke effecten, zoals bijv. hoofdpijn en vermoeidheid kunnen ontstaan. Dit zijn echter tekens dat het lichaam aan het reinigen is, het zijn geen bijwerkingen.

Tarieven

Chinese voetmassage 30 minuten € 27,50
Chinese voetmassage 45 minuten € 37,50
Chinese voetmassage 60 minuten € 47,50